Tuesday, February 3, 2009

GAYA DAN HIDUP


Aku baru je selesai design satu logo for new branding magazine "life style" berconcept kan kemelayuan :P.this magazine is about creative,fashion, cooking,landscape n macam-macam lagi.so ni la beberapa design logo yg selamat disiapkan.logo ni belum di finalisekan lagi.aku pon blum present dekat editor.so tatau la mane yg menjadi pilihan editor dan boss.hopefully dieorg tak reject semua hahahaha. kalau korang, which one u prefer?


Bila cakap pasal gaya hidup ni.ade macam-macam style.ade org nak hidup gaya mewah..ade org nak keserdehanaan..ade org nak hidup susah, dan ada yg nak western life style..timur selatan ape jadah semua hehehe.the important things is ape life style yg korang buat bia la ade batasan agama.so which one u guys prefer?


Bagi hamba keserdahanaan tu lebih baik :D


7 comments:

  1. cool! aku suke yang paling kanan utk typical design logo utk magazine. playsafe la.. kalo yg luarbiase sket, aku suke yg paling last, 'yin yang' tu.. macam lifestyle fengshui la plak huhu

    ReplyDelete
  2. emmm klau ltk gmbar epal lagi menarik+tertarik...hahaha sy setuju dgn encik yg komen kat atas nih ^

    ReplyDelete
  3. company nie berasas kan fengshui kalau korang nak tau miahahaha

    ReplyDelete
  4. ada orang yang suka menghilang. tapi ntah pasaipa aku still sayang kat mamat tu. tah dia sayang kat aku ke tak. gila gay confession.. takpa.. bukan semua paham male bond (bukan homo). turun penang bawak awek cepat !!!!

    ReplyDelete
  5. ah selama ini aku bertepuk sebelah tangan rupanya.. sly menyayangi orang lain.. (another gay confession hahahaha)

    ReplyDelete
  6. sly aku sayang ko jgk ....wuuuuuuuuuu

    ReplyDelete